barix4
Admin
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:19, 01 Wrz 2009 Temat postu: Poradnik |
|
|
Call of Duty 4: Modern Warfare
Najnowsza część serii strzelanek "Call of Duty" zabierze graczy na Bliski Wschód, gdzie zmierzą się z siłami fanatycznego dyktatora. Do dyspozycji będą siły US Army oraz brytyjskie oddziały SAS.
1. Estońska łajba
Pomóż chłopakom oczyścić mostek, a potem biegnij za nimi na niższy pokład, do kwater załogi. Jeżeli nie masz ochoty zabijać bezbronnych marynarzy w kojach, ktoś zrobi to za Ciebie. Potem zejdź na śródokręcie, między kontenery. Nie będzie się tutaj nic działo, więc po prostu wybierz sobie jednego z kumpli i idź za nim aż podejdziecie do nadbudówki. Kilku wrogów kryje się na górze, może nawet zdążysz ustrzelić jednego albo dwóch zanim chłopaki wykończą resztę. Potem zejdziecie ponownie pod pokład i tu już zaczną się pojawiać przeciwnicy, po raz pierwszy na końcu długiego korytarza na dole schodów. Z przestrzelonej rury buchnie para, ale nie przejmuj się i strzelaj do sylwetek. Za zakrętem znajduje się wejście do ładowni - poczekaj na granat i wskakuj do środka. Na dole będzie tylko kilku wrogów i to na dodatek ogłuszonych. Zdejmij ich i zejdź do ładowni, a potem przejdź razem z resztą do następnej. Tu będzie czekało kilku wrogów na kładce przy sterburcie. Pozdejmuj ich i zejdź na dół.
W następnej ładowni będzie już trochę gorąco - wrogowie z przodu i po lewej, także na górnym chodniku. Zabij tych z przodu, a potem sprint za skrzyniami i zajdź resztę od tyłu. Gdy oczyścicie teren i otworzycie kontener z bombą, zabierz manifest ładunku i zmykaj z resztą na górny pokład. Po drodze nastąpią pewne nieprzewidziane wypadki, ale nie przejmuj się za bardzo, tylko biegnij za resztą. I lepiej naciśnij w odpowiednim momencie spację, bo nie wskoczysz do śmigłowca.
2. Nikolai
Po długim i kończącym się raptownie wstępie znajdziesz się na Ukrainie. Idź za dowódcą. Posterunek przy pomoście to tylko kilku żołnierzy, więc dasz im radę sam. Potem skieruj się na drugą stronę za Pricem. Gdy dotrzecie do baraków, postaw minę claymore przed wejściem i strzel kilka kulek do środka, by wywabić wrogów. Patrz uważnie na drugi barak - z niego też wybiegną. Przejdziecie dalej, do małej łączki, gdzie spotkacie Kamarowa i jego ludzi. Idź za nim aż do "miejscówki" dla snajpera. Zmień broń na karabin wyborowy. Gdy zacznie się atak, zdejmij przede wszystkim dwóch kolesi prujących ze swoich RPK do nacierających - drugiego musisz zastrzelić przez ścianę, waląc po lewej od okna. Reszta żołnierzy to bonus - możesz, ale nie musisz do nich strzelać. Potem biegnij za Kamarowem do małej łączki pod pagórkiem. Z góry, od strony transformatorów zaczną zbiegać przeciwnicy - szybko zmień broń na granatnik i wal do nich jak jeszcze zbiegają, zanim zdążą się ukryć za osłonami. Gdy już ich dopadną, strzelaj normalnie, nie marnuj granatów - przydadzą się przy drugiej fali, która ruszy gdy wybijesz pierwszą. Po eliminacji reszty wrogów przejdź w prawo do zbocza i stąd za pomocą karabinu snajperskiego wspomóż atak na dole. Wykończ trzech gości na poddaszu domu tuż poniżej oraz pozostałych pod domem po drugiej stronie ulicy.
...ciąg dalszy
Gdy załatwisz wszystkich, przemieścicie się pod elektrownię. Tutaj jednak nie przymierzaj się do zabawy w snajpera, bo zaraz trzeba będzie zjechać na dół i ruszać do boju. Przeskocz przez murek po prawej stronie i przejdź na drugą stronę dziedzińca przez budynki - uważaj na atakujących wrogów, uważaj też na tych strzelających przez ściany. Sam oczywiście też możesz razić przez nie. Po zaliczeniu dwóch domków zakończycie starcie na dole i ruszycie na górę, ścieżką po prawej. Po podejściu do domu poczekaj aż Gaz wyłączy prąd, załóż gogle noktowizyjne i ładuj się do środka. Przeciwnicy na parterze i piętrze nie stanowią zagrożenia. Uważaj jednak na finiszu - z pokoju, w którym trzymany jest Nikolai wyskoczy gość z latarką, więc celuj we framugę na wysokości piersi i jeżeli błyśnie światło, wal serią. Potem wystarczy już tylko zabrać Nikolaia i przejść z nim do śmigłowca. Oporu po drodze się nie spodziewaj.
3. Żółtki nie surfują
Biegnij za kolegami do budynku, w którym znajduje się cel. Poczekaj aż zostaną wysadzone drzwi, a potem wejdź za resztą. Gdy dostaniesz rozkaz przejścia na szpicę, zejdź na dół i załatw, najlepiej granatem, żołnierzy za stołami. Uważaj, bo za skrzyniami za rogiem po prawej kryje się jeszcze jeden, a potem z drzwi wybiegnie jeszcze dwóch. Po ich zabiciu wrzuć granat hukowy w pierwsze drzwi po prawej, a następnie wskakuj do środka i od razu w prawo za skrzynie. W środku jest kilku wrogów, ale są ogłuszeni, więc nie powinno być problemów. Oczyść całe pomieszczenie. Gdy okaże się, że cel znajduje się gdzie indziej, wejdź po schodach na parter i dołącz do Vasqueza. Możesz po drodze załatwić dwóch Arabów z RPG, siedzących na dachu na wprost od wyjścia z budynku.
Idź za chłopakami, wzdłuż uliczek (po drodze trafi się kilku wrogów) aż do małego placu zastawionego ogrodzeniami z blachy. Tam skocz w prawo do rogu i stąd wykańczaj nadbiegających przeciwników - uważaj tylko na tych dwóch zeskakujących z dachu po prawej. Gdy wybijesz wszystkich, obejdź placyk prawą stroną i przejdź na uliczkę, a potem szybko w prawo, przez ulicę, którą przejeżdża pickup z karabinem na pace. Może zdążysz zanim na dachu po drugiej stronie zainstalują się wrogowie z granatnikami. Głównym kłopotem będą i tak Ci, którzy nadbiegają z naprzeciwka. Podrzuć im granat lub dwa, a potem biegiem wzdłuż lewej ściany, do małego załomu tuż przed linią atakujących. Stąd możesz ich spokojnie wystrzelać gdy będą przebiegali, lub też wychylając się załatwić tych, którzy nie chcą się ruszyć.
To z tych pierwszych łatwych misji... Reszta to tylko czytac, czytac i jeszcze raz czytac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|